Můžete vrátit do 365 dnů – nebudeme se ptát proč!
Doručení 60 Kč - Možnost doručení zdarma od 875 Kč-
Kontaktujte nás

Každý má svůj příběh

Rádi pomůžeme každému muži vyprávět ten svůj.

Vize

Pánské doplňky nejsou o oblékání pro zvláštní příležitosti, ani nejsou vyhrazeny pro určitou skupinu mužů. Nejedná se o triky nebo o tom vypadat dobře za každou cenu. Jedná se o vyprávění vašeho příběhu a vyjádření své osobitosti. Jedním ze způsobů, jak toho dosáhnout, je přes drobnosti, které nosíte - doplňky.

Trendhim navrhuje kvalitní pánské doplňky, které jsou módní a cenově dostupné. V současné době máme 13 značek v našem portfoliu, představujeme několik kolekcí ročně a neustále se rozšiřující arzenál článků, abyste ze své objednávky získali co nejvíce.

Naše hodnoty

Chcete pracovat pro Trendhim?

Prohlédněte si naše volné pozice a poznejte nás lépe tak, že si přečtete náš Atlas.

1 Každý má svůj příběh2 Příběh trendhimu2.1 20072.2 20082.3 20092.4 20102.5 20112.6 20122.7 20142.8 20152.9 20162.10 2017-20182.11 20192.12 20202.13 20212.14 20222.15 Prohlédněte si nejlepší dánské kanceláře a sklad

Příběh Trendhimu

Také jste měli jeden z těch dnů, kdy si opakovaně odkládáte zvonění budíku a hrozí, že zase zaspíte? Ano, nás to také trápilo.

Jsou to právě naše rozhodnutí, která definují náš příběh.

Nemůžeme vám pomoct rozhodnout, jak dlouho si pospat, ale můžeme vám pomoct vyprávět svůj příběh tím, že vám nabídneme výběr produktů, které nenajdete nikde jinde. Navrhované v Dánsku pod 13 jedinečnými značkami, všechny naše výrobky mají co říct.

Které si vyberete vy?

Jaký příběh budete vyprávět vy?

Přečtěte si, jak vznikl Trendhim, od kolébky až do teď, jak nejlépe si to pamatujeme.

2007

Všechny dobré příběhy začínají na počátku, ale ne ve 4 hodiny ráno.

Trendhim jsme založili, já (Mikkel) a Sebastian, na sklonku roku 2007. Oběma nám bylo právě 18 let a dokončovali jsme náš poslední rok střední školy. Mladí, plní energie, tak trochu šťastně naivní, a hlavně s nesmírnou touhou nastartovat náš vlastní byznys.

Napadly nás dva možné podnikatelské záměry. Rozvážet chléb o víkendech až do domu, a nebo online obchod s doplňky a šperky pro muže.

Znáte to, jak se říká, že podnikatel musí dát do svého byznysu všechno, chce-li mít úspěch? Určitě je to tak. Rozhodně s tím souhlasíme. A právě proto jsme si rychle uvědomili, že vstávat ve 4 hodiny ráno a rozvážet chléb není zrovna náš šálek kávy.

A tak to bylo rozhodnuto! Idea ranního rozvozu chleba záhy propadla záhubě z představy ranního vstávání a z jejího popela se zrodil Trendhim.

2008

Díky, mami

Se 4000 eury, tvrdě vydělanými vázáním květin a roznášením novin (příběh na někdy jindy), jsme se pustili do tohoto velkého dobrodružství.

S naší naivitou, kterou předčil snad jen náš podnikatelský zápal, jsme se po hlavě vrhli do všeho, co je pro onlinové podnikání třeba. Kódování webových stránek, nákup zboží, péče o zákazníky, pojištění, účetnictví, focení produktů a mnohem víc.

Zapálení jsme byli od samého počátku a plni touhy vybudovat něco skvělého!

Naše rodiny a přátelé měli trochu problém pochopit, k čemu že to vlastně směřujeme. Někteří z nich rádi využívali každé možné i nemožné příležitosti, aby nám připomínali, jak skvělé je vysokoškolské vzdělání a nakolik je to, o co se snažíme, riskantní.

Odolávali jsme vší kritice s urputností nám vlastní. Dokonce i Sebastianova maminka, která si synáčkovu budoucnost malovala v jiných barvách, nakonec přijala fakt, že nás nic a nikdo od našeho záměru a cíle neodradí.

Dnes je Sebastianova maminka naším největším fanouškem. S oblibou nás upozorňuje na chybičky na našich webových stránkách, a to mnohem dřív, než my máme vůbec šanci si jich všimnout.

Takhle naše webové stránky Trendhim vypadaly v letech 2008/2009. Nedržte to v sobě a pořádně se zasmějte!

2009

Náš vlastní kousek Říma

Kdyby nás někdo dopředu upozornil, že bude třeba pracovat 16 hodin denně, 7 dní v týdnu, investovat dalších 10 000 eur a vzdát se veškerého sociálního života po dobu dvou let, asi bychom to celé viděli hned od počátku jinak. Takže jsme vlastně vděčni za naši mladickou podnikatelskou naivitu a neochvějný zápal.

Od roku 2007 do 2010 jsme oba stále pracovali na poloviční úvazek v poštovním úřadě, abychom mohli dát chléb (a občas i mléko) na stůl.

Sebastián a já jsme sdíleli byt o rozloze 83 m2, kam se kromě nás musely vejít naše postele, kuchyň, inventář obchodu a kancelář.

Byt s velikostí 83 m2 pro nás tři – Sebastiána, Mikkela a Trendhim – kde jsem pár let bydleli .

Že Řím nebyl vybudován za den, jsme poznali na vlastní kůži.

Na konci roku 2009 jsme usoudili, že Trendhim konečně vydělává dostatečně, abychom mohli opustit naše zaměstnání na poště, a soustředit se pouze na Trendhim. Páni, byl to báječný pocit!

Stále si velmi živě vybavuji ten zvláštní pocit v žaludku cestou domů po poslední šichtě na poště. Byla to zvláštní kombinace extrémního štěstí, vzrušení, stresu, obav a okamžitého nervového zhroucení.

Udělal jsem správné rozhodnutí? Trendhim nám nyní musí vynášet dva celé platy, a peníze, co jsme do teď ušetřili, možná za 6 měsíců nebudou. Tyto pochyby ale předčila jedna věc. A to, když jsem si uvědomil, že teď mám čas udělat z Trendhimu něco skutečně skvělého!

2010

K čemu ložnice?

Věci se začaly dít rychle a také jsme se rychle rozrůstali. Rozšířili jsme se o další kategorie, další země a v ten okamžik jsem zoufale potřebovali více místa. Krabice se zbožím jsme měli doslova v každém rohu bytu a oba jsme spali na miniaturních matracích v obýváku.

Protože jsme byli dva mladí nezadaní muži, pronajali jsme si velkou vilu v sousedství rodiny. Jasný. Považovali jsme to za skvělé řešení, protože takhle nemusíme každý den jezdit do práce a můžeme makat, hezky doma, od rána až do večera.

Naše vila… s dostatkem prostoru pro nás i Trendhim.

2011

Nová éra

Přišel rok 2011 a my jsme museli náš byznys opět přestěhovat, protože majitel domu se rozhodl k prodeji z důvodu nám neznámému, a nějak se mu nezdálo nás tam ponechat jako součást inventáře.

O něco starší, o něco moudřejší, ale stále velmi nadšení do budování něčeho skvělého, rozhodli jsme se si pronajmout skutečný obchodní prostor o báječné rozloze 200 m².

Náš první sklad.

2012

Rakety nelétají přímo, ale rychle.

Vždy jsme si byli jisti tím, že chceme být něco víc, než jen provozovatelé eshopu. Tak jsme v roce 2012 přijali další výzvu, vybudovat naši vlastní skvělou značku doplňků pro muže. Pracovali jsme do sedření po několik let, abychom vytvořili něco unikátního do posledního detailu. A – vybubnovat prosím – zrodil se Lucleon.

Přijít s vlastní značkou a navrhovat vlastní výrobky odráží naše aspirace do budoucna. Byl to příběh, o který jsme se chtěli podělit... ačkoli v té době toho na náš bylo hodně.

2014

Redbull a zapálené nadšení je perfektní kombinace

Na přelomu let 2013 a 2014 se věci začaly hýbat skutečně rychle.

Trendhim rodina se rozrostla a Martin se k nám přidal jako třetí společník v byznysu. Už tehdy byl tak trochu energy drink alkoholik, což se nám líbilo!

Jak si asi umíte představit, Martin mezi nás skvěle zapadl. Měli jsme pár skvělých nočních pracovních schůzek. Dobře si pamatuji to ráno, kdy jsem se probudil na své matraci zvukem právě otvírané plechovky Red Bullu. Martin si dával svou ranní dávku!

My tři – Martin, Sebastián a Mikkel.

Na konci roku 2014 se společnost Trendhim rozrůstala a rozšířila do Norska, Švédska, Finska a Nizozemska. Také jsme tento rok zdvojnásobili výběr výrobků a začali jsme najímat studenty, aby nám pomohli s balením objednávek. Předpokládejme, že ty energetické nápoje se vyplatily.

2015

Skvělá zkušenost

Připojili se k nám Karina a Kristof, inventář se hooodně rozrostl a náš 200 m² velký sklad byl tak nacpaný, že jediný způsob, jak najít zboží a zabalit objednávky, bylo pohybovat se bokem. Prakticky jsme celý sklad proměnili na síť jednosměrných uliček.

Tak jsme měli rodinnou poradu, udělali velké rozhodnutí, vyrvali naše kořeny ze země a řekli sbohem našemu milovanému domovu.…a přestěhovali se na druhou stranu ulice.

Bylo nás pět – Sebastián, Karen, Karina, Mikkel a Martin. Kristof, bohužel, na fotografii chybí.

Tak jsme se přestěhovali do našeho nového hlavního stanu s místem pro vysokozdvižné vozíky, ping pongové stoly a prostor pro velké přemýšlení.

Dny svobodných mužů a spaní na matraci v obýváku tímto skončilo.

Jeden by myslel, že "v ten moment jsme se stali profesionály." No,... ne tak docela.

Naše základní moto Hakuna Matata (což je nádherná fráze, něco jako maximální relax) kterou si všichni v Trendhimu bereme k srdci. Dávno jsme se rozhodli, že jsme se nikdy nechtěli stát "profesionály" jen kvůli profesionalitě.

Chceme s našimi zákazníky hovořit přátelsky. Chceme, aby byli naši zaměstnanci součástí týmu. Chceme neustále růst jako lidé i jako společnost. Což je pro nás víc než jen být "profesionální".

Každý příběh je jiný. Nechceme být stejní jako ostatní. Tak proč něco takového chtít po ostatních?

2016

Tak, to se rychle vyostřilo

Aaah, 2016.

Začněme koncem února, kdy jsme se rozšířili o 11 nových zemí a přijali jsme 43 překladatelů. Otevření nových trhů znamenalo, že jsme museli do 8 různých jazyků přeložit všech 3.000 produktů a celou internetovou stránku! Nebylo to jednoduché. Ale co je jednoduché?

Stanovili jsme si, že ze 3 000 produktů rozšíříme naši nabídku na 5 000 jedinečných kousků, které začneme nabízet online před koncem roku. Měli jsme nyní k dispozici skladovací prostory, které jsme potřebovali zaplnit.

2017-2018

Běž, gazelo, běž

Dokonce ani zhroucení serverů během Černého pátku nemohlo v listopadu 2018 naši raketu zbrzdit... ačkoli pokus byl dobrý. Naštěstí jsme to zvládli a produkty jsme odeslali včas. Dokonce jsme se objevili ve zprávách. Sebastian se stal v tento den národní hvězdou!

V roce 2017/2018 jsme spustili prodej v 12 nových zemích včetně Austrálie, Singapuru, Kanady, Nového Zélandu a USA, což nás přivedlo na 28 aktivních trhů. To je hodně nových příběhů, které je třeba vyprávět.

V těchto letech bylo velkou částí našeho zaměření zefektivnění DNA naší značky a identity. V roce 2017 jsme se stali 10. nejrychleji rostoucí společností v Dánsku - "Gazelle Company".

Nevíme, jak to dělají opravdové gazely... ale našim palivem je kombinace skvělého týmu a víra v kvalitní produkty. A jsme rádi, že v Horsens nežijí žádní gepardi.

2019

Další příběhy k vyprávění

Jsme odhodláni být cílovou destinací pro stylově orientované gentlemany i ty, kteří hledají udržitelné dárky. K tomu však potřebujeme mít co největší kontrolu nad celou cestou produktu, od návrhu až po doručení k zákazníkovi.

Náš tým designérů se rychle rozrostl a stejně tak i naše kolekce. Pamatujete si, že jsme v roce 2021 měli jednu domácí značku? Teď máme 13 různých domácích značek s více než 1 600 produkty dostupnými pouze v Trendhim.

V kanceláři naplněné 50 pracovitými, starostlivými, zodpovědnými a děsně chytrými lidmi je energie hmatatelná. Dospělo to tak daleko, že se všichni nevejdeme na jednu fotografii, tak si prosím užijte tento Gif s 26 z nás.

Tolik nových produktů a kolegů nám však způsobovalo potíže. Sklad, do kterého jsme se přestěhovali v roce 2015, je pro nás již příliš malý, a tak se stěhujeme do většího (3 000 m2) se spoustou prostoru pro další růst.

2020

Skvělé služby = skvělý obchod

Zaměření na zákaznický servis se nám vyplatilo. Díky omezením nakupovalo více zákazníků online, ti sdíleli své zkušenosti na sociálních sítích a informace o Trendhimu se rozšířily jako požár – většina z nich byla pozitivní.

Doporučení zákazníků podpořila náš růst, což nám umožnilo najmout více zaměstnanců, navrhnout více produktů a objednat více zboží, což snížilo celkové náklady. To vše nám pomohlo udržet naše doplňky cenově dostupné a zároveň výrazně zlepšit kvalitu a výběr produktů.

Rok 2020 byl z mnoha důvodů náročný, ale my jsme to viděli jako příležitost ke změnám k lepšímu. Vždy jsme si byli vědomi naší odpovědnosti vůči životnímu prostředí a společnosti jako celku, ale letos jsme spustili některé z našich nejambicióznějších projektů udržitelnosti.

2021

Dobře, začíná zábava

Sklad o rozloze 3 000 m2, do kterého jsme se přestěhovali v roce 2019, víte... ten, který má „spoustu prostoru pro růst“? Ano, ten byl pro nás už moc malý. A to není vše - náš systém řízení skladu nezvládal množství objednávek, které jsme dostávali každý den.

Takže jsme shromáždili naše vojsko a přesunuli celý sklad – všech 650 000+ jednotlivých položek – za jeden víkend! S 5 500 m2 ve skladu stojícím na 3,3 hektarech máme hromadu prostoru.a můžeme dál růst. A náš nový skladový systém funguje jako dobře namazaný stroj.

Navzdory pandemii a globálním problémům s dodávkami, které s ní souvisely, se nám podařilo navrhnout, vytvořit vzorky a vyrobit více než 1 000 exkluzivních produktů a rozšířit řady našich zaměstnanců na více než 100 úžasných kolegů, z nichž mnozí jsou na fotografii níže a vyjadřují své nadšení.

Rychle jsme rostli a tento růst jsme strategicky využili. Větší objednávky jsou levnější pro výrobu, ale místo toho, abychom tlačili cenu dolů, jsme vylepšili kvalitu. V roce 2021 jsme vylepšili kvalitu některých našich nejoblíbenějších doplňků, a budeme v tom pokračovat i nadále – kromě toho, že každý týden do kolekce přidáváme další fantastické kousky.

Učit se znamená žít a zlepšovat se znamená prosperovat.

2022

Budeme vás informovat

Posledních pár let se nám opravdu daří. Snažíme se neustále zlepšovat, neustále vyvíjet a vyrábět vysoce kvalitní dostupné doplňky, se kterým můžete vyprávět svůj příběh. Zůstaňte naladěni na další novinky.

PROHLÉDNĚTE SI NEJLEPŠÍ DÁNSKÉ KANCELÁŘE A SKLAD

PŘIHLASTE SE A VYHRAJTE 10 000 KČ

Přihlaste se k pravidelnému odběru stylových tipů, speciálních nabídek a informací o nových produktech. Automaticky se zúčastníte měsíčního slosování o dárkový poukaz v hodnotě 10 000 Kč.

Jsem si vědom/a Zásad ochrany osobních údajů Trendhim. Kdykoli se můžete odhlásit.